Aperitif Matematik

Matematiği sen de öğrenebilirsin

Sınavda Tuvalet Yasağı İnsan haklarına aykıdır.

| 1 Comment

Sınavda Tuvalete gidememe yasağı Kaldırılsın

Geçen gün bir öğrencim sınavda çişi geldiğini, bunun için rapor alacağını söyledi. Öğrenciler bunu öğrenince daha önceden devamsızlık için rapor aldıkları gibi şimdi de bunun için rapor alacaklar. Sınav zaten stresli bir iş. Yetişkin insanların bile tuvaleti geldiği zaman konuştuğunu anlamıyor. Sınava giren öğrenci bu konudan hayli hayli rahatsız olur ve sınavını olumsuz etkiler. Sınavda güvenlik elbette önemli . Ancak bunun için insani bir hak olan tuvalete gitme hakkı öğrenciye tanınmalıdır.

Sınavda tuvalet yasağı bir hak ihlalidir.

Bu konuda başka önlemler alınabilir.

Ygs sınavına çok az süre kaldığı şu günlerde bu yasağın kaldırılmasını istiyorum.

Ösym Başkanına açık çağrı:

Sayın Başkanım

Öğrenciler sınavlarda tuvalete gidebilsinler. Bu konuda önlem alırsanız tümöğrenciler adına size müteşekkir oluruz.

Sınavda Tuvalet yasağına karşıyım.

Öğrencilere çağrı:

Bu konuda ösym ye tweet atarsanız bu konuda siz de bir adım atmış olursunuz.

Bu konudaki görüşlerinizi yorum kısmına yazabilirsiniz.

One Comment

  1. Cok dogru. Ben zaten stresliyim. Sonra bide tuvaletim gelcek hic soru cozemiycem:( :( Lutfen yardim edin. Bi benim hayatim icin cok onemli.Merhabalar sayın hocam. Ben suan 11. sinifa gectim. Biz bolumleri bu sene sectik ve ben sayisal sectim. Okulda 9. Ve 10. Si.if da ortalamarim 90 in uzerindeydi ancak bana suan biri bir soru sorsa yapamam. Cunku tamamen unuttum. Dedigim gibi okul derslerim iyi ancak denemeleri yapamiyorum:( Ben cok stresli bir ogrenciyim 8. Siniftan itibaren ygs-lys icin strese giriyorum. Ama sadece kendimi uzmekle kaliyorum yani ders calismiyorum. Eger stres yaptigim kadar ders calissaydim dunya birincisi olurdum. Dersaneye gitme imkanim yok. Cok ders calismaliyim cunku cok yuksek bolumleri cok iyi unuversitelerde istiyorum. Ama nasil calisacagimi hic bilmiyorum. Ankara hukuk ya da alaninin en iyi unuversitesinde dis hekimligi yahut eczacilik istiyorum. Bunlari kazanamazsam mimarlik pisikoloji olabilir. En kotu muhendislik kazanmaliyim. Biliyorum suan size birbirinden farkli seyler olarak gelebilir ama ben bu unuversiteleri kazanmak icin puan gerektiren derslere agirlik vermeliyim. Yani butun derslere fazlasiyla agirlik vermeliyim. Ama test cozme veyada gunluk tekrar, ders calisma gibi bi aliskanligim yok:( Arkadaslarim benim cok calistigimi saniyolar cunku okul derslerim cok cok iyi ancak ben sadece dersi dinliyorum ve songun tekrar yapiyorum. Buda hic saglikli degil ve ogrenemiyorum. Ama yinede gec sayilmaz oyle degil mi ? 11. Sinifa baslamadim bile. Suan pzartesi sali carsamba gunleri saat 09-14.30 arasi bir kursa gidiyorum. Okul kursu. Matematik fizik kimya. Eve saat 16 gibi flan geliyorum. Ama suan hocalarin verdigi odevleri bile yapamiyorum. Dedigim gibi hic istemiyo canim ama buna cok uzuluyorum. Ne yapmaliyim? Okullar 28 inde aciliyo bana o tarihe kadar ve okul acilinca nasil calismam gerektigini anlatabilir musiniz? Bi program verebilir misiniz? Ygs sifir benim. Lys ye 11 de calismayi dusunuyprum ama ders calisma aliskanligim sifir. Stres cok fazla. Lys yi unutmaktan korkuyorum. Hafizam iyi degil. Lys ve ygs yi 11. Sinifta ayni anda nasil calisicam? Lutfen yrdim edin.Siniavdan korkuyorum. Kendime guvenmiyorum. Hicbisey yapamam diyorum. Lutfen. Bu benim hayatim icin cok onemli. Simdiden tesekkurler.

Bir Cevap Yazın

Required fields are marked *.